პროექტის სახელწოდება
|
სახელმწიფოს მმართველობა და პოლიტიკა
|
პროექტის მთავარი იდეა
(თემა) 1-2 წინადადებით
|
ბავშვებმა გაიაზრონ სახელმწიფოს მმართველიბის
ფორმები და პოლიტიკური საზოგადოებების როლი ქვეყნის განვითარებაში
|
პროექტის აქტუალობა
|
კონფლიქტების მიზეზები განვითარება და შედეგები
|
პროექტის მიზნები
|
მოსწავლეები გაანალიზებენ იმას თუ რამდენად მნიშვლოვანია სწორი პოლიტიკური
გადაწყვეტილებები და გაიგებენ როგორ შეიძლება პოლიტიკურმა გადაწყვეტილებებმა შეცვალოს
ისტორია
ცოდნის გაღრმავება ისტორიის სწავლებაში.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
8 კლასი
|
ვადები-ხანგრძლივობა
|
15 დღე
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
საჭიროა ლიტერატურის მოძიება სახე
ლმწიფო მართვის ფორმებზე. ბავშვები ვამუშაოთ ინდივიდუალურად ან ჯგუფურად
მივცე მმართველობის ფორმებზე პრეზენტაცია მოსამზადებლად
|
უნარ-ჩვევები
|
მოსწავლეებმა შეძლონ პრეზენტაციაზე მუშაობა
ინფორმაბციის მოპოვება და სახელმწიფოს კონფლიქტების მიზეზებზე საუბარი განვითარებაზე
და შედეგებზე
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
ინტერნეტი და სხვადასხვა დოკუმენტური მასალები
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
დააწყონ ცხრილის სახით სხვადასხვა პერიოდში
სხვადასხვა ომის დაწყების მიზეზები მსვლელობები და შედეგები. მოიპოვონ ილუსტრირებული
მასალები ჯარების განლაგებაზე
|
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
განმარტავს სახელმწიფო
ცნებას და ახასიათებს მის ძირითად ელემენტებს. განმარტავს რა არის პოლიტიკური რეჯიმი.
მოსწავლეს შეუძლია შეისწავლოს კონფლიქტების მიზეზები განვითარება და შედეგები.მოსწავლეს
შეუძლია ახსნას სახელმწიფოში მმართველობის ფორმისა და პოლიტიური რეჯიმის ურთიერთკავშირი
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ხათუნა პეტრიაშვილი
|
შეფასების
სქემა
კრიტერიუმები
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
კლაში ჯგუფური მუშაობის დროს ადგენს მისთვის ნაცნობი ომების სიასდა
აჯგუფებს მას ცხრილის მიხედვით
|
||||
ადარებს ერთი და იმავე ეპოქის სხვადასხვა ქვეყნის საომარ კულტურას
|
||||
მოიპოვებს ინფორმაციას ტექნოგენური კატასტროფების
შესახებ რომლებიც წარმოიქმნება საომარი მოქმედებების არეალში და მსჯელობს მათ უარყოფით
შედეგებზე
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий